header
מבצע אתר אינטרנט
אתר ברשת

SITE-ICELAND-HEB-254.jpgלפרוייקט של הקמת אתר ברשת האינטרנט נלוות כמה פעולות שנראות לכאורה פשוטות, אך ללא עזרה של גורמים מקצועיים המתמצאים בתחום, ניתן ללכת לאיבוד ולבחור בחירות מוטעות בתהליך קידום האתר ברשת האינטרנט.
 
נאמר כבר רבות על ההבדלים העצומים מבחינת תמחור בעולם האינטרנט. ראשית כל, נפתח בכך שעל הלקוח לנצל זאת, מכיוון שהדבר מעיד על תחרות ערה בין חברות קידום האתרים. בנוסף, בניית אתר ברשת האינטרנט בצורה מקוונת היא שיטה מצויינת המאפשרת גמישות מקסימאלית לבעלי העסק. בין אם מדובר בסטודנט פרילנסר שהאתר הוא בעצם כרטיס העסק שלו ובין אם מדובר בחברה גדולה ומפותחת, הרי שהתזמון לעיסוק בבניית האתר ועריכתו נתון להחלטתו של בעלי האתר או העסק. הדבר יכול לקרות לאחר תום יום עבודה או יום לימודים, ללא צורך להישאר במשרד לשם כך.
 
אך גמישות מירבית בשעות היא לא היתרון היחיד; המערכת בנויה בצורה חכמה, כאשר ממשק התצוגה הגלוי לגולש הינו בהתאם לכללים המקובלים ברשת האינטרנט מבחינת הדרך הנכונה לנראות האפקטיבית ביותר של אתר ברשת; צבעי תפריט, מיקום לשונית זו או אחרת ושיקולים של תוכן המידע נתונים בידי הלקוח, הלא הוא מנהל האתר.
 
קבלת ההחלטה לגבי החברה שתבצע את קידום האתר ברשת אמורה להיות מושפעת גם מהמוניטין והוותק שיש לחברה המבצעת; כאשר מדובר בחברה שהוקמה לפני גוגל, חברה שהינה בעלת ניסיון בקידום אתרים עוד מיום שנושא זה היה בחיתוליו – ניתן לקבוע שחברה זו הינה חברה רצינית ובעלת הנתונים המקצועיים המתאימים להתחיל את התהליך; ואם זוהי חברה שגם עומדת בתחרות בצורה יפה וגם מספקת מערכת ניהול תוכן חכמה ללקוח – הרי שהלקוח מקבל מוצר מנצח.
 
חברת מיינפריים סיסטמס פיתחה ומשווקת מזה שנים מערכת בניית אתר ברשת המשלבת שני אלמנטים חשובים: בניית אתר אינטרנט וקידום האתר בצורה אוטומאטית בגוגל. הדבר נותן ללקוח מענה יפה לצרכי העסק בעלות נמוכה.
 
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר